Äntligen

Som jag längtat efter detta paket från Buzzador ☺.
Det är dags att buzza för COMPEED skavsårsplåster och läget är perfekt! Maken som nyligen yttrade att jag ska vara lite av en skofetisch då det råkade inhandlades 2 par skor under en kortare period ;). (Kan ligga en gnutta sanning i det där) Men hur som haver. Har ett par jag bara längtar efter att få använda. Fossingarna har fått fotbad och massa TLC för att må toppen. Jag är redo för en tur i mina nya pumps, känns säkrare med en ask i väskan som innehåller COMPEED plåster. Just in case och Better safe then sorry ;).

image

I sommar blir jag ostoppbar tack vare compeed 👍. 

Om evigoptimist

Är en evig optimist enligt maken min, men inte på de sättet Ni tror.

Publicerat på 24 juni, 2015, i Buzzador. Bokmärk permalänken. Lämna en kommentar.

Lämna en kommentar